Magyarország nyitólapja

Keresés
Találatok száma - 16 db
Annyira Más Bringabolt

Különleges kerékpáros termékek szakboltja. Elektromos (pedelec) kerékpárok, fekvő biciklik, utánfutók, prémium kategóriás bringás alkatrészek és kiegészítők nagy választékban az Annyira Más Bringaboltban, Budapest határánál, az M0 északi végénél. Próbapályánkon demo kerékpárjaink kipróbálhatóak, sőt havonta megrendezésre kerülő túráinkra ki is bérelhetőek. Saját parkolóval is rendelkezünk. Jól felszerelt műhelyünkben mindenféle javítást, karbantartást el tudunk végezni. Jöjjön el hozzánk, és ismerje meg a kerékpározás legkellemesebb formáit!

Aquarius Bike

Aquarius Kerékpárbolt és Szerviz

Bicaj BT Kerékpárbolt

Bicaj Bt Kerékpárbolt honlapja - Társaságunk 1994 óta áll a lakosság szolgálatában. Kezdetben a kerékpárok javításával foglalkoztunk majd rövidesen megkezdtük a kerékpárok és alkatrészek árusítását is. Az általunk forgalmazott kerékpárokat közvetlenül a gyártótól igyekszünk beszerezni, hogy így kedvezőbb áron tudjuk vevőinknek biztosítani. Profiljaink: Kerékpár ok és alkatrészek, sífelszerelések forgalmazása Kerékpárok, rollerek, sílécek szervizelése, rendszeres ismétlődő karbantartsa Kerékpárok, sílécek kölcsönzése Gepida sportruházat

Biciklon

Kerékpárok A-tól Z-ig. BMX kerékpár, Crosscountry bringa, Cruiser kerékpár, Dirtjump bicaj, Downhill bicikli, Fitness kerékpár, Freeride kerékpár, Gyermek kerékpár, Országúti kerékpár, Spinning kerékpár, Sport kerékpár, Tandem kerékpár, Trekking kerékpár, Trial kerékpár

BikeLand

kerékpár, bicikli, bringa, webáruház, webshop, merida, UMF, Magellán, MTB, BMX, országúti, bike, bikeland, kerékpárüzlet, kerékpárszaküzlet,

Hirdetés
DiósdBike

DiósdBike, DiosdBike, diósdbike, diosdbike, diosd, bike, kerékpár, kerékpárcenter, Merida, merida, Kona, kona

Farády kerékpár

1990-ben nyílt meg Veszprém első kifejezetten kerékpárokat és a kerékpározáshoz kapcsolódó termékeket árusító boltja, a "Farády Kerékpárüzlet" a Pipacs u. 23. alatt. 2006-ban Pápán a Fő u. 25. alatt nyitottuk második üzletünket. A kezdetek óta eltelt időszakra a folyamatos fejlődés ill. változás jellemző. Tíz évig voltunk a Schwinn-Csepel cég dealer-üzlete, majd némi tapogatózás, útkeresés következett. Ebben az időszakban sok márka megfordult nálunk: Magellan, Caprine, Hauser, Gepida, Mali, Scott, Heavy-Tools, KHE, Haro, stb. 2003-ra maradt a TREK, a Merida, az Author és a K2. 2004-ben beléptünk az akkor még gyerekcipőben járó Bringapont Hálózatba, mely ma egy kb. 30 üzletet tömörítő beszerzési társulás. 2005-től a Bringapont üzletek SIXTEAM márkanév alatt forgalmazzák saját kerékpárjukat, melyeknél elsődleges a jó ár és a megbízható működés. Továbbra is maradt a TREK, a Caprine és a Magellan. A közvetlen gyári beszerzésnek köszönhetően tartjuk a kiváló KELLY'S és KTM kerékpárokat. 2007-től disztribútora vagyunk a RockMachine bringáknak. Fontosnak tartjuk a kerékpárok fajtánkénti megoszlását a választékon belül.

FreeBike

freebike, free-bike, kerékpár, bicikli, bringa, szabadido, sport, biciklizés, kerékpározás, globál-coop, göri, görkorcsolya, sport, sportszer, szerviz, balassagyarmat

Golyán Kerékpár Szaküzlet

Kimagasló színvonalú kerékpár szakkereskedés, hozzáértő szervíztevékenységgel!

Hirdetés
Jel Kerékpár Szaküzlet

Jel Kerékpár szaküzlet, és szervíz - Kona, Truvativ

Kuszi kerékpár

KUSZI KERÉKPÁR SZAKÜZLET SZEVIZ KÖLCSÖNZO LÁNCHÁLÓZAT TAGJA SHIMANO SERVICE CENTER MERIDA SPECIALIZED CAPRINE SCOTT WENSON KERÉKPÁROK RUHÁZAT ALKATRÉSZEK KIEGÉSZÍTOK KERÉKPÁR TÁRCSAFÉK SZERVÍZ

Otthon és Sport

Kerékpárbolt és szerviz üzlet. A kerékpárboltban Schwinn-Csepel kerékpárokat, kerékpáralkatrészeket forgalmazunk. Kínálatunkból: sport, túra, speciális kerékpárok, női, férfi és gyermek kerékpárok. Szolgáltatásunk a kerékpárjavítás. Cím: Pilis, Rákóczi u 22. Üzletünk Webáruháza: http://otthonessport.bolthely.hu

Rajkai Kerékpár

RAJKAI KERÉKPÁR ...mountain bike...bmx...street...

SZÉP Kerékpár Szaküzlet és Szervíz

Üzletünkben a minőséget szem előtt tartva várjuk főként Gepida, Hauser, Schwinn-Csepel, Caprine kerékpárok, alkatrészek és kiegészítők széles választékával. Kerékpárszervizünkben több 10 éves tapasztalattal rakjuk össze ügyfeleink új kerékpárjait egyedi igények szerint, és újítunk fel régebbi kerékpárokat, valamint teljeskörű szervizt vállalunk minden tipusú és korú kerékpárra.

Vital club kerékpár bolt

Székesfehérvári kerékpár bolt, Vital club webshop. 17 év szakmai tapasztalat van a hátunk mögött. Igyekszünk a legjobb kerékpárokat, márkákat, alkatrészeket és kiegészítőket bemutatni, értékesíteni. Cégünknél egész évben 800-1000 darab kerékpárból válogathat, a hagyományos háztartási kerékpároktól és felnőtt tricikliktől kezdve, a gyermek bicajokon, tandemeken, utánfutókon keresztül a professzionális sportkerékpárokig. Folyamatos az akciós választékunk! Igyekszünk minden kategóriában akciós modelleket kínálni. Számunkra fontos a szakértelem. Értékesítőink etikai és szakmai képzéseken vesznek részt. Cégünknél nincsenek flegma eladók. Nagyon igyekszünk, hogy minden szakmai kérdésre kielégítő választ adjunk.

Zolikerékpár-Kerékpárüzlet-Szerviz

A Zoli Kerékpár már hosszú évek óta megbízható, és minőségi kiszolgálást nyújt ügyfeleinek. Táti kerékpárboltunk és szervizünk jól megközelíthető, könnyen elérhető és a parkolás ingyenes. Fő tevékenységi körünk új és használt kerékpárok adás-vétele. Az elmúlt évek során folyamatosan bővítettük árukészletünket, így ma már minden kerékpáros kérésnek eleget tudunk tenni. A legnagyobb kerékpáros márkák termékei megtalálhatók üzletünkben, ennek megfelelően gyermek és felnőtt kerékpárok, kerékpáralkatrészek, kiegészítők teljes palettájából válogathatsz nálunk. Szervizünk a vásárlók véleménye alapján a környék legjobb szakembereivel dolgozik. Weboldalunk rendszeres látogatásával értesülhetsz a kerékpárokkal, alkatrészekkel és kiegészítőikkel kapcsolatos leárazásokról. Várunk szeretettel Táton, az Árpád utca 22. szám alatt. Nézz be hozzánk, ha szakértőktől szeretnél vásárolni!